Årets første arrangement er Generalforsamling for Esbjerg Erhvervskvinder, men vi får også fint besøg af en fremtidssociolog.

Et kig i krystalkuglen – Navigering i fremtidens arbejdsmarked som medarbejder og leder.

AI og andre nye teknologier er på vej til at revolutionere måden at arbejde på. Hvordan vil det påvirke fremtidens arbejdsmarked og hvilken betydning har det for os som medarbejdere og leder?

Missona Aston Stenderup, der er fremtidssociolog – måske den eneste med den titel i Danmark – udforsker nutiden – og på den baggrund identificerer hun trends og opstiller teser og scenarier for fremtiden. Missona er det perfekte match som startskuddet til et nyt erhvervskvinde år med temaet Trends og Tendenser. Missona vil give sit bud på de påvirkninger, der forventes at ske på arbejdsmarkedet. Hvordan vi som mennesker påvirkes heraf og hvordan vi tackler en verden i forandring og hvor der udover arbejde er behov for et kig på det hele menneske. Med de seneste års stresstal træder fokus på trivsel – fysisk som mental – ind på studier og arbejdspladsernes agenda. Det giver nye spændende muligheder, som vi skal omfavne.

Du kan læse mere om Missona på www.missona.dk.

Glæd jer til en aften fyldt med inspiration og et lille kig ind i fremtiden.

I henhold til "Indkaldelse og dagsordenen" sendt per mail til medlemmer.

Uddeling af Amanda-prisen

Vi skal selvfølgelig også have fundet årets erhvervskvinde blandt vores medlemmer.

Send indstilling og begrundelse til Bettina Tøt, bt@kirklarsen.dk  inden 8. januar 2024.

Kl. 17.45 Registrering

Kl. 18.00 Velkomst og spisning.

Kl. 19.00 ”AI og dig - Navigering i Fremtidens Arbejdsmarked som Medarbejder og Leder”

Kl. 20.00 Generalforsamling inkl. uddeling af Amanda-prisen

Kl. 21.00 Netværk.

Kl. 21.30 Vi takker af for i dag.

Sted: Esbjerg Konference & Event, EfB
Gl. Vardevej 82, 3. sal, 6700 Esbjerg

Tid: 18.00-21.30

Temaet i 2024 er "Kreativitet og tendenser " og årets program er under udarbejdelse og er inspireret af input fra medlemsaften "Hjemme hos Bestyrelsen"