Kære Erhvervskvinde,

Nu nærmer tiden sig for vores årlige generalforsamling. Det bliver en lidt anderledes en af slagsen, da vi stadig ikke har mulighed for at mødes fysisk.

Derfor vil vi gerne invitere dig til en særlig online generalforsamling, hvor vi udover dagsordenen iflg. vedtægterne vil have fokus på sammenhold i en Coronatid. Er der noget der er vigtigt i denne tid, så er det sammenhold, særligt for vores forening, hvor vi virkelig savner at mødes og netværke ude i den virkelige verden.

Det bliver godt igen! og ja vi kommer til at mødes igen :)

Indtil da vil vi opfordre dig til at bakke op om sammenholdet i vores forening, og tilmelde dig generalforsamlingen via dette link:

Vi er pt. 29 medlemmer i EK Trekantområdet, og 10 har allerede tilmeldt sig. Er du ikke blandt de 10, så tilmeld dig hellere før end siden.

Du kan logge på fra kl. 18.20 via dette zoomlink:

Vi starter kl. 18.30 og forventer at afslutte senest kl. 20.30-

Har du lyst til at genopfriske vedtægterne for din forening, så finder du dem ved at klikke på dette link:https://www.erhvervskvinder.dk/om-erhvervskvinder/vedtaegter

Vi glæder os så meget til at se dig den 16. marts. Lad os stå sammen og lave en god online generalforsamling.

De bedste hilsner
Bente, Birgit, Catja, Karin og Helle